Jordan Flight retro Short

BV9412-011

Nike Flight Basketbalshort. Een classic broekje met een knipoog naar het verleden.

90S-GEÏNSPIREERD ONTWERP MET ATTITUDE.

Geïnspireerd door de iconische Flight Series uit de jaren 90, bieden de Nike Flight Shorts een gewaagde uitstraling met een authentiek basketbalontwerp. Ze zijn gemaakt van lichtgewicht geweven stof en een voering van mesh en hebben een Flight-logo dat in het ontwerp is gesneden en gestikt.

Lichtgewicht Comfort
Ultralight gerimpeld geweven materiaal met zweetafvoerende mesh voering biedt ademend comfort.
'90s Flight
De Flight-graphics zijn geïnspireerd op tongontwerpen van origineel Flight Series-schoeisel. Er is een geweven zoomlabel dat de originele look van het ontwerp weerspiegelt, plus een grote kleurgeblokkeerde "F" die in het lichaam is gesneden en gestikt.

• Geweven Flight-label geïnspireerd op het originele Flight Series-tonglogo uit de jaren '90
  • Elastische tailleband met gevlochten trekkoord aan de voorkant
  • Steekzakken
  • Body: 100% nylon. Zakzakken / voering: 100% polyester.
  • Machinewasbaar
  • geïmporteerde