Nike DNA Shorts Red Stars

BV9446-658

Nike DNA City Exploration Basketbalshort. Een gave cloud city edition print op de broek voor hem en voor haar. Uiteraard perfect te matchen met sokken en bijpassend shirt.

PURE, SPEELBARE EXPRESSIE.
De Nike DNA City Exploration Shorts bieden de perfecte mix van hoogwaardige materialen, authentiek basketbalontwerp en opvallende details. Ze zijn licht en ademend, hebben opvallende afwerking en een krachtig expressieve afbeelding geïnspireerd op de perzikbloesems van Atlanta.

Lichtgewicht Prestaties Comfort
Lichtgewicht gebreide stof met Dri-FIT-technologie voelt zacht en soepel aan met expressieve graphics.
Ingebouwde
hulpprogramma zak met ritssluiting biedt veilige, gemakkelijk toegankelijke opslag voor een telefoon en andere kleine items. Handzakken voegen extra gemak toe.
City Exploration-collectie
De City Exploration-collectie is geïnspireerd op de cultuur van het spel zoals ervaren door mensen uit verschillende steden en regio's. De kledingstukken combineren echte basketbalsilhouetten met premium trimdetails, kleuren en afbeeldingen die barsten met de lokale smaak.

• Losjes
  • Gestreepte tailleband met gestikt detail en verlengd trekkoord aan de voorkant
  • Gestreepte zoomband detail
  • Geweven ritssluiting