Korfbal Mikasa K5 Wit/Groen

Verzend naar Bereken verzendkosten
Size Chart
Snel overzicht

De Mikasa korfbal K5-IKF is een door het KNKV en IKF goedgekeurde wedstrijd korfbal met uitstekende grip!

Secured and trusted checkout with

• De Mikasa korfbal K5-IKF is een door het KNKV en IKF goedgekeurde wedstrijd korfbal.
  • De K5-IKF korfbal is gemaakt van kunstleer en met een nieuwe kleursamenstelling de populairste korfbal van dit moment.
  • De toplaag is van een zachter materiaal dan de traditionele korfballen van Mikasa.
  • Hierdoor heeft deze korfbal een super goede grip en is hij bij uitstek geschikt voor korfbal in de zaal.
  • Deze Mikasa korfbal wordt onder andere gebruikt in de officiële wedstrijden van het IKF zoals EK's en WK's.
  • Maar de K5-IKF is ook de officiële wedstrijdbal tijdens de Nederlandse Korfbal League.
  • Officiële competitie korfbal
  • Kunstlederen buitenlaag