Air Jordan XXXIV Low Black/Metallic Silver-White-Red Orbit

Size Chart
Snel overzicht

Jordan XXXIV Low

De signature basketbalschoen van Michael 'Air' Jordan. Oftewel de schoen waar His Royal Airness de wedstrijden op zou spelen. Iedereen kent de legendarische Air Jordan 1. Een van de populairste sneakers van dit moment. De Air Jordan XXXIV Low is een wedstrijdschoen die designelementen zoveel mogelijk minimaliseert om de schoen zo licht mogelijk te maken.

Hij heeft dezelfde vorm en kenmerken als de Air Jordan XXXIV, maar dan met wat kleine aanpassingen. Deze minimalistische schoen heeft een lage kraag, een neuskap van synthetisch leer (in plaats van mesh) en vernieuwd materiaal voor de overlay bij de hak.

Secured and trusted checkout with

Jordan XXXIV Low

Aerodynamisch en ondersteunend

Een gedefinieerde eclipsplaat van voorgevormd TPU biedt stabiliteit en ondersteuning tijdens zijwaartse bewegingen. Hij is uitgehold zodat je in en door de zool kunt kijken, waardoor je kunt zien hoe de Zoom Air demping in elkaar zit. De schoen wordt er ook lichter van.

Ultraresponsieve ervaring

De onafgewerkte randen van de Zoom Air unit onder de voorvoet zijn zichtbaar door de eclipsplaat heen. De tweede Air unit in de hak ondersteunt je bewegingen en biedt responsiviteit wanneer je over het veld rent.

Grip op het veld

De buitenzool met visgraatpatroon biedt goede grip in meerdere richtingen.

Meer pluspunten

• Doorzichtig materiaal is licht, stevig en laat je in de schoen kijken.
  • Low top design zorgt dat je enkel natuurlijk kan bewegen.

Productgegevens

• Suède details bij meerdere kleurencombinaties
  • Niet bedoeld als persoonlijk beschermingsmiddel (PPE)
  • Weergegeven kleur: Wit/Pure Platinum/Electric Green/Metallic Silver