Baby Romper -Rainbow Gorilla logo-

Maximaal 12 tekens

Baby Romper - Rainbow Gorilla logo -

Zoek je een leuk, kleurrijk cadeau voor je favoriete neefje, nichtje, broertje, zusje of voor een bekende? Met de rainbow gorilla romper kan je echt binnenkomen. En wij bedrukken de naam GRATIS op de rug erbij, zodat het helemaal eigen gaat worden.

Superzachte babybody met halslijn in envelopstijl, bies aan de randen voor vormvastheid en nikkelvrije drukknopen aan de pijpen voor gemakkelijk aankleden

Brands Rainbow Gorilla
U plaatst een review over:Baby Romper - Rainbow Gorilla logo -