Barcelona T-Shirt

CZ1760-455

Barcelona Basketbalshirt

Een van de mooiste basketbalclubs in de wereld en zeker van Europa. FC Barcelona is natuurlijk bekend van Messi en de voetbalploeg van Barca, maar om de hoek zit een prachtige basketbalarena en daar speelt het fameuze basketbalteam Barcelona. Barca is 18 voudig landskampioen en won 25x de nationale beker. In Europa won met tweemaal de cup voor het beste team van Europa.

Kortom een shirt wat je echt aan je collectie moet toevoegen.

Barcelona Basketbalshirt

Kortom een shirt wat je echt aan je collectie moet toevoegen.

Color Blue
U plaatst een review over:Barcelona T-Shirt