Nike DNA Exploration Series basketbalshort Unisex

Size Chart
Snel overzicht

Nike DNA Exploration Series basketbalshort

MODERN BASKETBAL MET EEN CITY VIBE.
Geef een streetart-draai uit de jaren 90 aan een authentiek silhouet. De Nike DNA Shorts zijn geïnspireerd op de met graffiti bedekte winkelpuien van Brooklyn. Ze zijn gemaakt van lichtgewicht, ademend materiaal met zweetafvoerende technologie. De short heeft een allover print met basketbalzinnen die bodega-geïnspireerde letters gebruiken.

Licht ademend vermogen
Lichtgewicht, jacquard-gebreide stof met Dri-FIT-technologie heeft een ademende constructie om je koel, droog en comfortabel te houden.
Veilige zak
Een zak met ritssluiting langs de dij biedt veilige, gemakkelijk toegankelijke opslag voor een telefoon of andere kleine voorwerpen.
Gestreepte elastische tailleband strekt zich uit voor comfort en sluit aan met een trekkoord.
Gestreepte gebreide band langs de zoom sluit aan op authentieke basketbaluniformen.

Meer details

• Allover gesublimeerde graffitiprint
  • Geweven ritssluiting
  • Geborduurd omtrek Swoosh-ontwerp
  • Label "Era Exploration"
  • Handzakken
  • 100% Polyester
  • Machinewas
  • Geïmporteerd

100% POLYESTER

Secured and trusted checkout with

Nike DNA Exploration Series basketbalshort

MODERN BASKETBAL MET EEN CITY VIBE.

Licht ademend vermogen
Veilige zak

Meer details

• Allover gesublimeerde graffitiprint