Nike KD 13 Play For The Future

Nike KD13 unisex basketbalschoenen

Speciaal ontwerp voor absolute soevereiniteit

Op de cruciale momenten van de race scant KD . Hij maakt de verdedigers bang voor zijn meedogenloze bewegingen en snijdt de tegenstanders af met zijn verdedigende superioriteit. De KD13 helpt hem op topniveau te spelen met voorgevormde anti-vibratiebescherming over de hele lengte. De extra unit aan de voorkant zorgt voor meer energieteruggave bij elke beweging en tijdens het spel.

Functies

• De Nike Air Zoom schokbescherming over de volledige lengte volgt de vorm van de zool en is direct aan de bovenkant genaaid

• Biedt extreem hoge responsiviteit en soepele overgang van hiel naar teen

• Een tweede Zoom Air unit is aan de voorkant gemonteerd, onder Nike Air Zoom schokbescherming over de volledige lengte