Nike Short Dri-Fit DNA

BV9446-014

Nike Dri-FIT DNA basketbalshort

Een mooi basketbalbroekje van Nike met het bekende DNA van Nike.

EXPRESSIEVE STIJL VOOR HOGE ENERGIE.
De Nike Dri-FIT DNA shorts bieden een naadloze mix van prestatiematerialen en authentiek basketbalontwerp. Licht, ademend en ontspannen, ze vallen op door contrasterende details op de tailleband en zoom.

Lichtgewicht Comfort
Lichtgewicht gebreide stof met zweetafvoerende Dri-FIT-technologie voelt zacht en soepel aan.
Voorzien van
zak Een zak met ritssluiting op de dij biedt veilige, gemakkelijk toegankelijke opslag voor een telefoon of andere kleine voorwerpen.

• Losjes
  • Gestreepte tailleband met gestikt detail en verlengd trekkoord aan de voorkant
  • Contrasterende tape op de zoom
  • Geweven ritssluiting
  • Hand zakken
  • 100% Polyester
  • Machinewas
  • Geïmporteerd

100% POLYESTER

Nike Dri-FIT DNA basketbalshort

Een mooi basketbalbroekje van Nike met het bekende DNA van Nike.

EXPRESSIEVE STIJL VOOR HOGE ENERGIE.

Lichtgewicht Comfort
Voorzien van