Nike Spotlight Joggingbroek

CK6442-010

Nike Spotlight basketbalbroek

VERLICHT HET, OP STRAAT.
De Nike Spotlight broek is gemaakt van middelzwaar materiaal met zweetafvoerende technologie. Gemakkelijk en ontspannen te dragen, ze hebben gesloten elastische manchetten en een opbergvak met ritssluiting.

Glad en
zweetafvoerend Middelzwaar materiaal voelt glad en zacht aan op de huid en heeft een structuur aan de buitenkant. Het maakt gebruik van Dri-FIT-technologie om u droog en comfortabel te houden.
Zak met
ritssluiting Een zak met ritssluiting die verticaal langs de dij is geplaatst, biedt veilige, gemakkelijke toegang voor een smartphone of andere kleine voorwerpen.

• Standaardpasvorm voor een ontspannen, gemakkelijk gevoel
  • Elastische tailleband met trekkoord