Rainbow Gorilla - Love You 24 - Zwart

Rainbow Gorilla - Love You 24 - Zwart

Maximaal 12 tekens

Rainbow Gorilla Hoody - I Love You -

Een hoody met een lach en een traan voor velen.

Het is een ode aan Fleur haar favoriete basketballer Kobe Bryant, die tragisch om het leven is gekomen bij een helikopter ongeluk op 26 januari jongstleden. "Ik word heel erg blij en vrolijk als ik zijn filmpjes voorbij zie komen bij de LA Lakers. Maar als ik erover nadenk dat hij er niet meer is, maakt dat mij heel erg verdrietig.

Ik houd van Kobe Bryant en zijn doorzettingsvermogen en dit 'Love You' shirt is een ode aan een van de allerbeste basketballers ever. Ik doneer ook een stukje van de opbrengst van dit design aan de https://mambamambacitasports.org/ organisatie.

De Hoody is gemaakt van dikke Hoody stof. 65% katoen en 35% polyester en dan geborstelde Fleece aan de binnenkant. En de grammage? Dat is van een heerlijke dikte, namelijk 300 gram. Dus pure luxe en kwaliteit. Verkrijgbaar in diverse kleuren met deze prachtige print.

Rainbow Gorilla Hoody - I Love You -

Een hoody met een lach en een traan voor velen.

Brands Rainbow Gorilla
U plaatst een review over:Rainbow Gorilla - Love You 24 - Zwart