Slamdunkz Bomber Jacket

Dit klassieke bomberjack heeft een contrasterende oranje voering, een aparte zak op de bovenarm, inzetmouwen en een volledige ritssluiting. Dit product is ideaal voor om heerlijk te dragen naar school, werk, wedstrijden en trainingen. De Slamdunkz Bomber Jacket bevat met een rits aan de binnenkant om de voor- en achterkant eenvoudig te bereiken.

Was instructies30 ° milde fijne machinewas. Niet bleken. Niet in de droger. Strijken op lage temperatuur. Geen chemische reiniging.

Brands Slamdunkz
Color Black