Slamdunkz - Terry Short Black met Slamdunkz logo

Size Chart
Snel overzicht

Slamdunkz Terry Short met Slamdunkz logo

De Slamdunkz Shorts zijn een zeer casual mix van joggingbroeken en bermuda's. Kortom zeer comfortabel om te dragen. De zachte badstof en brede geribbelde tailleband met koordtrekkoord maken hem heerlijk comfortabel. Maar dat is niet alles - het heeft ook aantrekkelijke details, zoals het kleine achterzakje en de zakken die in de zoom zijn gestoken.

En alles is mooi afgewerkt en het Slamdunkz logo is prachtig in de rode kleur aanwezig. Een mooie eyecather op het basketbalpleintje of gewoon heerlijk casual.

Materiaal:

95% Katoen,  5% Elasthan, Stretch Terry, 260 GSM

Secured and trusted checkout with

Slamdunkz Terry Short met Slamdunkz logo

Materiaal: